Предупредување за родителите: Не ги оставајте полначите во штекер

Двегодишно девојче починало од струен удар откако го ставило во уста полначот за мобилен кој бил вклучен во штекерот.

Двегодишно девојче од Индија смртно настрадало од струен удар откако го ставило во уста полначот за мобилен ој билвклучен во струја. Во моментот на несреќата девојчето било со мајката на гости кај дедото и бабата и си играло во детската соба.

Како што пренесува The Times of India, некој од домашните кусо пред несреќата го полнел својот мобилен телефон, а потоа заборавил да го извади полначот од струја. Девојчето во еден момент го зело кабелот и го ставило делот што оди во телефон, во устата. За жал, откако било однесено во болница, лекарите само можеле да го констатираат времето на смртта.

Повеќе заова на порталот „Мајка и дете“.


Copyright 2019 Falanga Сите права се задржани.
Текстот не смее да се печати или емитува, во целина или во делови без договор со Falanga.



Scroll To Top